ursellenhellen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2010 12:16

Har nyss varit ut med lillvovven   Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag känner för att göra nått men jag vet inte vad    haha det ringde på dörren nyss åsså när jag gick och öppnade så stog våran granne där och jag tänkte "jaha vad har jag gjort nu då" men så höll han fram 9 paket cigg och sa "frugan tyckte inte om dom så hon sa att jag skulle gå över till dej och kolla om du ville ha dom, så vill du så får du dom" så jag tackade ja så klart, jag har ju typ inga pengar nu så det va ju bra för då slipper jag köpa cigg på ett tag   GUD vilka snälla grannar man har!!   

¤~¤

  

Av Helen Skogsberg - 30 oktober 2010 12:15

Idag kom Marcus förbi med sin hund och hälsade på   Men hans hund vart kvar här när han åkte för jag och Andreas ska vara hundvakt i typ en vecka   Han är 4månader och helt underbart söt!

     

Ett riktigt charmtroll   

Senare på kvällen så kom Linus hit och skulle lana med Andreas, men jag vet inte riktigt hur det blev med lanandet för Linus va jätte trött..

     

Först somnade lillbebisen..

     

Och sen Linus hihi

¤~¤  

Av Helen Skogsberg - 27 oktober 2010 12:00

Idag fick jag pappas gammla soffa som jag kan ha tills jag hittar nån annan    Så nu ska jag sälja min två skinfotöljer som jag hade ett litet tag istället för soffa.

¤~¤

  

Av Helen Skogsberg - 21 oktober 2010 11:45

Idag slog min JÄTTE fina blomma ut!   Den blommar typ bara en gång varje år, men den är grymt fin!

¤~¤

  

Av Helen Skogsberg - 14 oktober 2010 15:16

Känns som att hela min värld bara rasar!! Orkar inte jobba, orkar inte städa, orkar inte laga mat, orkar inte göra nått! Jag trivs inte för fem öre på jobbet!! Jag går runt och känner mej ledsen nästan hela tiden, känns som att jag bara vill lägga mej ner, gråta och ge upp totalt! Men som tur är så har jag underbara vänner, familj och kille som gör att jag orkar fortsätta kämpa  

 Fick ett sms av mamma idag "<3<3 du är bäst gumman :)" och tänk va ett litet sms kan göra en glad! Älskar dej mamma!! Tack för att du finns!!     


Jag har inte jobbat på ett bra tag nu och varje gång jag är hemma så får jag en sån jävla ångest för att jag är hemma! fast att jag vet att om jag åker till jobbet så gör jag ingen nytta där när jag mår som jag gör, för då sitter jag bara där och hänger inte med alls.. Jag mår dåligt om jag går till jobbet och jag mår dåligt när jag är hemma! har inte en aning om va jag ska ta mej till..!!??

men jag får väll hoppas att det försvinner snart..

¤~¤

Av Helen Skogsberg - 11 oktober 2010 11:13

Skulle ut och plocka svamp med Sussie idag men hon ringde hon talade om att hon och Kennet skulle hämta Crille, så det blev inget idag. Så jag ska väll dammsuga och greja lite snart och sen när älsk kommer hem så kanske vi går en liten prommenix   

Jag skulle skriva till Adde på chatten på FB men råkade skriva till Gängpaj istället och han har jag inte pratat med på hur länge som helst hihi så då va jag ju tvungen att vara trevlig och fortsätta skriva lite med han.. INTE KUL!   

Kom på att jag måste gå till affären snart och köpa mjölk och cigg för har bara en cigg kvar, jag orkar inte gå dit nu men jag måste   

¤~¤

Av Helen Skogsberg - 10 oktober 2010 17:26

Idag har jag och älsk ätit pizza och kebbabrulle och myst framför tv:n   Nu sitter älsk och spelar sims och jag passar på att skriva lite här   

Senare idag så kommer nog Sussie och hämtar vovvarna, får se om vi kanske hänger med hem dit en sväng då eller om det blir en "sitta hemma hela dagen" dag idag..? 

Nu ska vi gå ut en säng med vovvarna så byebye..

¤~¤ 

Av Helen Skogsberg - 9 oktober 2010 17:15

Idag bestämde jag mej för att göra nått annat än att bara sitta hemma så jag ringde löken och hörde med han va han har för sej, så han kom hit och fikade och sen åkte han och jag till S-viken och käkade på Mcdonalds  och åkte en liten sväng lite här och där  efter det så åkte vi hem till han och glodde film med Martin, Putte och Puttes tjej, sen skulle dom på fest med Anders och gänget så då drog jag hem till Andreas så han slapp sitta sj HELA dagen   

Det va kul att hitta på nått med Löken och Putte för det va jävligt längesen!  Det måste göras om snart igen!  Lite trökit att älsk inte va me men han får hänga med nästa gång   men det va lite skönt att få längta efter han också   

Vi är hundvakt åt Sussie och kennets hund nu i helgen också för dom har främmande som hade sin hund med sej så nu har vi både Shima och Spidy här   

Nu ska jag gå och mysa ner mej med älsk och kanske glo på en film   

¤~¤

Ovido - Quiz & Flashcards