ursellenhellen

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Möte

Av Helen Skogsberg - 27 september 2012 16:59

 


Det här beslutet är ett av få beslut jag gjort som känns HELT rätt & bra :D Nu tänker jag se framåt, tänka positivt & verkligen lägga manken till :) 


Va på ett möte idag & det jag fick veta lät verkligen bra, så nu känns det som att saker & ting börjar ordna upp sej, äntligen! :)

Vi har Shima här nu för hon löper & "hårbollen" är här idag också, så det är fullt upp här hemma  nu hihi :P

Tror älsk ska gymma senare så jag ska nog passa på att lägga mej i badet & slappa liten då :P


xoxo 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Skogsberg - 4 februari 2013 11:33

Men kul! Vaknade & kändes som jag blivit överkörd :-( & får veta att bloggjäveln har krånglat så nästan alla inlägg som jag gjort 2012 har försvunnit eller inte äns publicerat!! Så nu måste jag försöka fixa det också *suck* -.- får ta tag i det när j...

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2012 19:45

Av Helen Skogsberg - 28 oktober 2012 21:45

Vart hem bjudna på mat hos mamma & Tommy idag :3 TrevligtTrevligt<3 Så har tillbringat största delen av dagen där hemma :)  Nu är det dags att skalla kudden, har ont i huvet så tänkte försöka sova bort det :P   xoxo ...

..

Av Helen Skogsberg - 26 oktober 2012 22:37

Så här såg det ut imorse :)

Ovido - Quiz & Flashcards