ursellenhellen

Alla inlägg under november 2011

Av Helen Skogsberg - 27 november 2011 21:45

Jag gnällde ju tidigare idag på attd et inte va nå snö ute, men nu har jag äntligen fått min efterlängtade SNÖ!! :D


 

Söt vovven hihi <3 


      

 Så vi gick ut på en promenad med Shima :D

Smulan tycker inte det är så kul att vara ute när det är kallt, så hon låg & slappade på soffan istället hihi <3


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 27 november 2011 15:45

Jag har varit skit dålig på att uppdatera på väldigt lääänge nu! Så jag ska väll försöka ta mej i kragen & bli bättre på det nu :)

----------------------------------------------------------------------------------

Det har väll inte hänt så grymt mycket intressanta saker på ett tag nu. Det som har hänt är väll att jag & Andreas har börjat att ta körkort :) Vi har väll tänkt att vi ska ha det klart innan nyår, & det borde vi klara :D Vi har fått gjort halkbanan för ett tag sen, det va kul men inte så kul som jag förväntade mej att det skulle vara, jag trodde att vi skulle få leka av oss lite mer än va vi fick. Men det va ju ganska kul iaf :) Sen är det ju dom j*vla datatesterna som man måste göra innan dom bokar uppskrivning & uppkörning, dom är jag klar med nu efter mycket om & men.. Jag tycker att man ska få välja själv när man känner att man är klar för att göra uppskrivningen & inte att man MÅSTE göra testerna först om man inte vill. Men aja, jag är snart klar med allt iaf & det känns skönt :D

Så det enda typ som jag gjort på sista tiden är att plugga körkort & jobbat, det har liksom inte funnits så mycket tid till andra saker :/ Men eftersom vi snart är klara med körkortet så blir det nog mer tid över till roliga saker snart :D

Det är 1:a advent idag, men det finns inte en snögnutta ute, det bara öser ner regn istället :( Hoppas verkligen att det kommer snö till jul så det blir lite julstämmning iaf!

Jag & Andreas åkte till jobbet imorse kl. 10 men jag mådde dåligt så vart tvungen att  åka hem typ kl. 14 :( Jag hoppas att jag inte åker på magsjuka nu när jag håller på med körkortet, så jag blir tvungen att flytta fram massa lektioner :/ Men aja, bättre nu än när jag får uppskrivning & uppkörning. 

Nu ska jag kolla efter nått som jag kan äta & sen krypa ner i soffan & glo på tv..


xoxo

Av Helen Skogsberg - 20 november 2011 23:45

Efter att jag & mamma hade varit & fikat så åkte jag, Andreas, Sofie, Fredrik & Anton & grattade pappa på farsdag i efterskott :)


 

        



    

Pappa hade bakat en jätte god äppelpaj :D

& såhär går det när Andreas & Fredrik leker med kameran XP Gorumpa :3 hihi


Älskar dej min underbara pappa!!


xoxo        

<3

Av Helen Skogsberg - 20 november 2011 21:30

Åkte & fikade med mamma idag :) <3


  

Mammas bakelse :)

Min bakelse :) MUMS va gott det va! :D

Älskar dej min underbara mamma!! <3


xoxo  


<3

Av Helen Skogsberg - 18 november 2011 22:00

Lite bilder ifrån idag när vi firade älsk :)


                 

           

        


             


xoxo    

Av Helen Skogsberg - 17 november 2011 08:15

Idag så fyller Andreas 19år! :D


  GRATTIS MIN UNDERBARA ÄLSKLING, ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT ÖVER ALLT ANNAT!  


Men vi ska åka med körskolan till halkbanan idag, så vi ska fira han imon istället :)


xoxo 

:)

Av Helen Skogsberg - 12 november 2011 23:30

Idag så duschade jag grannarnas hund hihi :P Men innan han fick duscha så kom mamma hit med Trixie en sväng & då fick dom busa av sej lite :P


       

   

 

efter att dom busat så va trixie helt slut :3 <3


xoxo     


:D

Av Helen Skogsberg - 8 november 2011 23:15

Idag när jag  va ute & övningskörde med mamma så va jag bara tvungen att stanna & knäppa kort, för himlen såg ut så här! <3


         


Så grymt fint! :D


xoxo 

Ovido - Quiz & Flashcards