ursellenhellen

Alla inlägg under november 2010

Av Helen Skogsberg - 30 november 2010 18:30

Idag när jag satt och väntade på bussen efter jobbet så ringde Sofie (min lillasyster) och berättade att jag ska bli moster!!    Jag vart både glad,ledsen och orolig så när jag satte mej på bussen så började jag att grina och alla på bussen glodde på mej hihi pinsamt!

Och när jag kom hem för ett tag sen så fick jag inte tala om det för Andreas för Sofie ville berätta det sj, så han undrare ju varför jag grinade så jag sa "jag kan inte berätta" så han trodde att det va jag som va gravid och försökte få mej att berätta vad det var med mej, men jag vägrade att säga nått så han blev lite små sur    men jag hoppas Sofie ringer och säger det till han snart.. men nu ska jag försöka lugna ner mej lite och glo på en film hihi

VÄRLDENS STOLTASTE MOSTER!!   

¤~¤

Av Helen Skogsberg - 22 november 2010 15:46

Det är snö ute! Allt blir så fint när det är alldeles vitt    


Vi har tagit hem Andreas majsormar hit nu också   så nu ska jag köpa en eller flera ormar jag också    och jag ska köpa en geckoödla också   

Här är lite bilder på terrariet och ormarna:

            

Men nu ska jag skynda mej att fixa till mej och sen ska jag och Andreas dra till jobbet    ByeBye

¤~¤ 

  

Av Helen Skogsberg - 17 november 2010 20:41

Jahapp nu är min älskling 18 år då   Känner mej ju jätte gammal ju! om två månader är jag 21 ! jag tycker att det känns som att JAG nyss fyllde 18   

Kom precis hem ifrån Sussie och Kennet där vi har firat Andreas   


Lite läskigt är det att han fyller 18, kom jag på i bilen när Sussie skjutsade hem oss(vart helt tårögd där i baksätet)... för när Dennis (en kille som jag va tillsammans med i typ 5 år) fyllde 18 så fick han nån jäkla kris eller nått och började banta,träna och vart helkonstig och sen dumpade han mej.. och tänk om Andreas blir lika dann!! då går jag ju under!! är redan livrädd att han ska lämna mej(för jag har svårt att lita på folk, så det är inte på grund av han)  åsså kom jag att tänka på det där, så nu är jag ju ännu mer rädd.... men jag försöker intala mej själv nu att det inte är nått att oroa sej för.. (får se om det funkar   )

Imon blir det jobb för både mej och Andreas och sen på fredag så är vi lediga (SKÖNT!)

¤~¤

  


Av Helen Skogsberg - 17 november 2010 01:01

Idag fyller min underbara älskling 18 år!!   

JÄTTE GRATTIS PÅ MIN ÄLSKLING!!   

Jag hoppas att han får en JÄTTE bra 18års dag idag!!   

Vi ska hem till hans mamma och fira honom idag och hon kommer nog att grina för hon är lite känlig hihi   och det kommer nog hans mormor också att göra (sötisarna).

Han har inte fått sin present från mej än, menjag hoppas att han tycker om den när han får den   

Det är ju bra att han är 18 nu, för då kan ju han köpa sin egen snus och jag kan skicka iväg han att köpa cigg åt mej om jag inte orkar gå hihi   och vi kan gå på krogen ihop     

Men nu ska jag gosa ner mej i soffan men min "stora" sötnos och glo film   NattiNatti

¤~¤


  


Av Helen Skogsberg - 13 november 2010 08:54

JAG är vaken nu! Det är ett under! Har inte varit vaken så här tidigt på JÄTTE länge, och jag är pigg också   men aja det är ganska skönt att vara vaken tidigt faktiskt, för då hinner man med sååå mycket mer och man behöver inte få ångest för att man sovit bort halva dan   Hjärtat ligger fortfarande och sover så han får väll fortsätta med det   

Vi har tagit hem Andreas majsormar..så nu har vi typ 4 ormar här (NICE älskar ormar!   ) så nu tänker jag gå och kolla om nån liten ååårrrmm vill mysa lite med mej    byebye

¤~¤

Av Helen Skogsberg - 6 november 2010 08:45

Igår va jag hem till Sussie och Kennet med Adde för Älsk lanade med Linus och Balken... jag skulle inte dricka nått men det slutade med att jag va klappkanon och vart arg för nått (vet dock inte vad) och lappade i för stackars Crille med en knytnäve i tinningen, vet inte vad som hände för jag brukar inte bli sur och grinig på fylla..iaf inte så jag slåss!   

Men som tur va så fick jag ett sms av Crille idag där det stog att jag inte va nån mäster boxare så han hade ont idag men det va lugnt (som tur va)   men jag har iaf grym ångest över det idag och är JÄKLIGT bakis, men man mår väll som man förtjänar dagen efter hihi   


Här är lanligan   (Linus slickar på en glass)

  

Mupp Älsk   

Mupp Balken

Och mupp Linus

   

Balken och Linus

¤~¤        

Av Helen Skogsberg - 4 november 2010 21:34

Idag va mamma förbi tidigare och drack kaffe med mej    

när hon åkte så skulle jag duscha och sen gå hem till Sussie och hälsa på...när jag skulle gå in i duschen så kändes det som att jag skulle svimma och hela jag skakade! när jag hade duschat så mådde jag illa också! Jag bestämde mej för att gå hem till Sussie iaf, illamåendet och att jag kände mej svimfärdig försvann när jag kom dit men jag va fortfarande skakig i hela kroppen! Jag skakar fortfarande och min puls är högre än va den brukar vara och jag känner mej hyper!! JÄTTE LÄSKIGT!! 

Ska nog snart gå ut på byn med Adde en sväng och sen gå och lägga mej.. hoppas att det här är borta imon annars får jag åka till HC och kolla vad det är!

¤~¤

...

Av Helen Skogsberg - 3 november 2010 19:43

Nu står Älsk och Linus i köket och lagar mat och igår så stog dom i köket och diskade och städade! Är GRYMT förvånad, vart så förvånad igår så jag knäppte kort på dom  hihihi men man har väll pli på grabbarna hihihi   

Hoppas bara att det blir god mat, men Andreas sa att Linus är bra på att laga mat så det blir det nog   Nu ska jag gå och kolla hur det går för dom    byebye

  

¤~¤ 

Ovido - Quiz & Flashcards