ursellenhellen

Alla inlägg under juni 2011

Av Helen Skogsberg - 30 juni 2011 09:30

Strax dra iväg för att jobba sista dagen innan "semestern" hihi :D Kommer bli så sjukt skönt att kunna göra vad man vill hela dagarna! :D <3

Jag kommer sitta och räkna ner timmarna på jobbet haha


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 juni 2011 23:15

Idag fyller min mamma år!


<3~~*~~!GRATTIS MAMMA!~~*~~<3


 

Så idag har vi tillbringat nästan hela dagen hemma hos mamma och Tommy :D


  Mammsen och Tommy sitter och solar

      MUMS!! Mamma är verkligen GRYMT bra på att baka :3

  Älsk, Fredrik och Sofie :P

  Sen kom min moster Pia dit och grattade mamma också :D

   ÄLSKAR DEJ MAMMA SÅ OTROLIGT MYCKET!! DU ÄR OSLAGBAR!! <3<3


Sen åkte vi med Sofie och Fredrik hem för Tommy skulle bjuda mamma på mat och ha det mysigt :)


xoxo

  




...

Av Helen Skogsberg - 27 juni 2011 23:45

Idag jobbade jag och älsk 13:00-21:00.. Efter jobbet så fick vi besök av Sofie och Fredrik en stund, TrevligtTrevligt :)

Dom gick hem nyss, så nu ska jag och älsk titta på en film och sen mysa ner oss i sängen för vi ska ju jobba imon igen :P

Det har varit fintväder och varmt hela dagen, och det är såååå skönt :D

xoxo

Av Helen Skogsberg - 26 juni 2011 20:45

Idag fyller Sussie år :) GRATTIS SUSSIE! :D


Andreas åkte hem till Sussie och Kennet medans jag åkte med mamma och Tommy och hämtade Sussies present som hon skulle få från mej och Andreas :P

Hon fick...

    Två höns XD hihi men hon blev jätte glad för hon har velat ha höns :)

  Dom fick bo med hennes duva tills Kennet bygt en större "bur" åt dom :P

  Sussies födelsedagstårta som Jojo hade gjort :P

  Jojo skär upp tårta åt alla :P   Älsk, Titti (Andreas mormor) och Kennet :)


xoxo


Av Helen Skogsberg - 25 juni 2011 20:30

Medans alla andra firar midsommar dagen med att åka till Hammarby eller gå på Tors Loge så firar vi den med att ha filmkväll med Sofie och Fredrik och käka pizza :) Mysigt :3


xoxo

Av Helen Skogsberg - 24 juni 2011 23:45

Idag är det midsommar! Och jag bara älskar midsommar!! Jag tycker det är den bästa dagen på sommaren för det är då man verkligen känner att det är sommar!!

Vi började dagen med att åka hem till mamma och Tommy på sill lunch :D


  

     Så såg jag ut idag :)

Efter att vi hade ätit sill lunch så fikade vi, och mamma hade gjort en GRYMT god jordgubbstårta! :D

  

    

  Tommy, mamma och Sofie :)

  Andreas :)

  Fredrik :)


Efter att vi hade varit hos mamma och Tommy så drog vi hem till Sussie och Kennet för att fira midsommar med dom också, och dricka lite med dom :)

  MUMS :3

  Kennet :)

  Louise :)   (en av mina tremänningar som va där)


Det blev en lugn midsommar för mej i år (vilket är ovanligt :P ) men det är en rolig och trevlig midsommar :D


Nu ska jag gå och kolla vad alla gör förnått :) byebye


xoxo

Av Helen Skogsberg - 23 juni 2011 23:45

Idag fick vi hemgångsmål på jobbet och det klarade vi :) så vi fick sluta en timme tidigare :) men det gick inga bussar hem så då ringde vi Sofie och Fredrik så dom kom och hämtade oss :D

På vägen hem så åkte vi till Fredriks bror för Sofie skulle plocka rabarber där :P och sen åkte vi hem till Fredriks mor och tittade på hennes hundar och hennes grå jako Hugo XP Jätte kuligt va det :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 22 juni 2011 23:00

Idag åkte vi hem till mamma och Tommy en sväng och hälsade på :D

Slänger upp lite bilder..

    Mammas fina ros :)

 

Dom roade sej med att muppa sej och kassta sten på mej när jag knäppte kort -.-  

  Mammas blomma :)

  Mitt mobilsmycke :P

  Han är söt min lilla älskling XD

Sen åkte vi med Sofie och Fredrik hem :)


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards