ursellenhellen

Alla inlägg under juni 2012

..

Av Helen Skogsberg - 29 juni 2012 22:15

Lite bilder ifrån när vi grattade mamma <3


         

Dom här fick mamma av mej & Andreas <3


     

       

       


xoxo    

..

Av Helen Skogsberg - 29 juni 2012 09:47

Mår fortfarande illa & mådde så illa igår, så jag vart tvungen att åka hem från jobbet :'( Usch va jag är trött på detta nu! & jag blir jätte seg av medicinen också -.- Får hoppas att det går över fort!


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 juni 2012 08:31

Idag fyller min underbara älskade mamms år! <3

  GRATTIS MAMMSEN MIN!   

 

 


Jag vaknade innan kl. 8 idag? :O Menmen det är sol & fint ute så det gör inte så mycket :) Om några timmar så ska jag dra med mej Andreas till S-viken & kanske Valbo & handla lite, & efter det så ska vi åka & gratta mamma :D 


xoxo

Av Helen Skogsberg - 28 juni 2012 14:44

Vakande idag av att jag mådde jätte illa :/ JÄKLA FÄSTINGBETT!! Aja, jag har hämtat ut medicin nu iaf, så det borde bli bättre snart :) Men jag blir grymt trött av den :P


Idag har det varit finväder hela dagen & jag & Andreas har varit till Sussie en sväng på förmiddagen.

Nu har jag duschat & ska snart börja göra mej i ordning för att åka till jobbet. Jag hade tänkt att jobba från 13-21 idag men eftersom att jag mår illa så blev det inte så :/


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 27 juni 2012 09:15

Vaknade nyss, Andreas har dragit med Kennet & fiskat & ja ligger halvdöd i soffan med feber *suck* min dag får väll bestå av att försöka kurera mej innan jobbet då..


xoxo

..

Av Helen Skogsberg - 26 juni 2012 20:45

Bilder ifrån när vi grattade Sussie :)


     

   


Efter att vi hade grattat henne så drog vi ut & fiskade lite :)

         


xoxo

      

..

Av Helen Skogsberg - 26 juni 2012 11:00

Fick tid kl.13 på HC, hon i telefonen sa att läkaren som jag fick var dansk "så hör du inte vad han säger, så fråga igen.." hmm, ja tummen upp för svensk sjukvård! :P Är kanske en fördel om man hör vad en läkare säger :P

Hoppas bara att det inte blir så jag får en spruta för då dör jag!!


xoxo

Av Helen Skogsberg - 26 juni 2012 08:45

Vaknade kvart över åtta av att jag hade UVI & mådde illa, kul -.- så då va det bara att kliva upp..

"Fläcken" runt fästingbettet har blivit lite mindre men rödare, så det blir nog en tripp till HC idag, om jag får nån tid.

Sussie fyller år idag :)

GRATTIS SUSSIE! :D


Så vi ska åka dit senare & gratta henne :)


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards