ursellenhellen

Alla inlägg under december 2010

Av Helen Skogsberg - 25 december 2010 00:30

Idag åkte jag och Andreas till Pia och åt julbord där med mamma,Tommy,Sofie, Fredrik,morfar och Pia så klart     


Fredrik,sofie,Pia,mamma och morfar

Mamma och Tommy   

Jag och älsk    

  Sofie och Fredrik      Mamma      Tommy och Andreas har myshörna med kuddar i tvrummet   

Sen när vi hade varit där så va det tänkt att vi skulle åka till Sussie och Kennet en sväng men vi va så trötta så vi åkte hem och glodde film och sen skallade vi kudden båda två      

¤~¤

Av Helen Skogsberg - 24 december 2010 20:30

Började dagen med att åka hem till farmor och farfar och fira jul där med min släkt på pappas sida   

Farfar

 

Catta (ser lite drogad ut men hon tänkte precis vända sej om för hon gillar inte kort   ) Det är min farbrors sambo.

 

Greger (min farbror) Alltid lika glad   

 

Pappa    

 

Sofie (min lillasyster) och magen   

 

Farmors och farfars julgran

    

Eivor (min gammelfarmor)

 

Alex och Madicken (mina kusiner)

 

Farmor ( ser full ut hihi men hon vände precis upp huvet när jag knäppte)

 

Alex och Madicken igen

   

Alex

 

Madicken

     

Hemma hos farmor och farfar åt jag julbord, fickade,kollade på Kalle Anka, öppnade paket och hade det mysigt  


En av många porslins figurer som min gammelfarmor har målat!

Alex med en av sina julklappar hihi sötnosen!    Madicken med en av sina julklappar "Hello kitty!!" hihi   Pappas sambo rosita, pappa och Eivor    

Madicken och Alex i fullgång med paketöppning hihi 

 

Farmors och farfars tjocka missar    

 

En tomte som jag va jätte rädd för när jag va liten hihihi      

Fika och KalleAnka dags   

När vi va klara hemma hos farmor och farfar så kom mamma och Tommy och hämtade mej och så åkte jag hem till dom   


Tommy (mammas sambo)


Marcus (min extra brorsa)hihi och Shima 

 

Pia (min moster) 


Sofie, Fredrik(Sofies sambo), morfar och Pia

 

Morfar


Mamma    

 

hemma hos mamma och Tommy så åt vi julbord igen hihi och sen öppnade vi paket och myste   


Shima

     

Mamma och Tommys julgran   

Sen när klockan började bli ganska mycket så skjutsade mamma hem mej för Andreas va redan hemma och väntade på mej   och när jag kom hem så öppnade jag och Andreas lite paket och sen blev det filmen "Tomten är far till alla barn" ,glögg och massa mys   

Det vartt en jätte mysig julafton tycker jag!!   


Andreas och min julgran

Andreas och min julgran igen

    


Så här såg jag ut på julafton    

  

Shima va nog ganska trött när vi kom hem från mamma och Tommy för hon somnade på soffan nästan på en gång   


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!   

¤~¤  

Av Helen Skogsberg - 1 december 2010 12:45

Fick bebissjuka eller nått bara för att Sofie är gravid, så idag när vi va in till Valbo med Sussie och Kennet så satt jag först i bilen och grinade och sen när vi kom till IKEA och gick igenom "bebisavdelningen" så började jag också grina hihi   Kände mej helt puckad   Jag vill ju ha barn men jag vet inte om jag vill ha det nu.. tror inte att jag vill ha det än för det är så mycket annat som jag vill hinna med innan.. men jag är helt förvirrad just nu (är både glad,ledsen,orolig,avis m.m) och vet inte riktigt vad jag vill..   Så jag har helt enkelt gått runt och grinat nästan HELA dagen idag hihi

¤~¤

Presentation


~*~Välkommen~*~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards