ursellenhellen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Helen Skogsberg - 28 augusti 2012 22:00

Som att det inte räckte med att jag hade saker som snurrade i huvet redan, så kom det här nu också! Jag tycker det räcker nu! Min hjärna går på högvarv! 


Kändes som att allt började fixa sej någorlunda tidigare idag, men den känslan försvann väldigt fort..

Jag vill bara att det ska vara en dröm som jag kan vakna ur & allt är bra igen..


xoxo

Av Helen Skogsberg - 16 augusti 2012 14:22

Har så mycket saker som snurrar i huvet så jag mår illa! 

Hur ska jag göra med jobb, ska jag fortsätta att stå & stampa i samma fotspår & må dåligt varje dag, eller ska jag säga upp mej..? Kan ju inte försörja mej på detta i längden..Vill jag bo kvar här eller flytta..? Vill jag fortsätta söka andra jobb, plugga igen eller försöka få en lärlingsplats..? Hur vill jag att min framtid ska se ut egentligen!? mm, mm..

Det enda jag vet är att jag inte vill ha det som jag har det nu, för detta funkar inte! Fortsätter jag som jag gjort ett tag till, så kommer jag snart att gå under..


Tänk va skönt att vara liten igen & nån annan tog "dina" beslut åt dej & man behövde inte fundera på såna här saker.. 


xoxo

Av Helen Skogsberg - 3 augusti 2012 09:24

Mår dåligt idag också :/ men långt ifrån så som jag mådde igår, än så länge iaf..

Nu har jag gjort mej iordning för att åka på utflykt, hoppas verkligen att jag inte kommer börja må så dåligt som jag gjorde igår medans vi är borta!

Vi ska åka till nån "strutsfarm" med min moster, Sofie, Fredrik & Anton :) Här regnar det just nu, hoppas det inte gör det där borta sen..


xoxo

Av Helen Skogsberg - 2 augusti 2012 18:33

Ligger i sängen & är sjuk :( Att det är varmt & fuktigt överallt gör inte saken bättre heller..
Va iväg på ett möte först morse, som gick förvånansvärt bra. Sen åkte jag har & älsk till Gävle & köpte lite djursaker :) Efter det så va jag helt slut så nu tvättar Andreas & jag ligger halvt död här.. Hoppas jag är bättre tills imon för då ska vi åka på en utflykt med min kära moster :)
Nu ska jag glo på film & vila.

xoxo

Presentation


~*~Välkommen~*~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards