ursellenhellen

Alla inlägg under maj 2011

Av Helen Skogsberg - 31 maj 2011 22:15

Usch va segt det gick på jobbet idag, fick jätte lite svar och dom flesta jag fick tag på ville att jag skulle återkomma för dom va upptagna :/

Helena berättade idag att hennes killes mamma har två grå jako hemma, och att dom har fått ägg :) så nu sitter jag och funderar på om jag kanske ska köpa en sen om dom kläcks och om dom inte är för dyra hihi :3 Vill ha en grå jako på ett sätt men endå inte hihi :P Aja, vi får väll se hur det blir med den saken :P

Har haft jätte ont i huvet idag för att det har varit så kvaft ut, men nu vet jag att det berodde på att det skulle börja åska :P Det började åska ganska mkt när vi var på jobbet och jag som vill vara hemma och mysa när det åskar.. jag tycker det är jätte mysigt med åska! <3

xoxo



Av Helen Skogsberg - 31 maj 2011 11:16

Sitter och äter frukost och ska snart dra till jobbet med älsk :)

Lökens pappa och hoforshus vaktmästare var hit nyss och fixade en blandare (eller vad det heter :P ) åt oss så vi kan fylla på badkaret utan att behöva göra det med duschen :P

Hoppas på att det går bättre på jobbet idag för igår gick det verkligen SKIT dåligt -.-

xoxo

!!!

Av Helen Skogsberg - 30 maj 2011 22:00

Kom nyss hem från jobbet..

 Idag gick det GRYMT dåligt för mej på jobbet, så jag va jätte surig för att det gick så dåligt.. och sen på rasten när jag gick ut och rökte så kom en tjej som sitter på samma projekt som mej och frågade mej hur det gick, så jag svarade att det gick jätte segt och dåligt för mej..då vräker hon ur sej: "Ja, det är ju tråkigt att jag ska behöva dra hela lasset sj idag! Jag och ****** brukar ju få göra det mesta medans alla andra slappar!" ÅÅÅ gud va irriterad och arg jag blev!! Vi är mellan6-7 stycken som sitter på det här projektet och jag vet dom som säljer mkt bättre än dom två! Och bara för att man har en dålig dag och inte säljer så bra just då, så behöver inte nån liten apa komma och vräka ur sej nått sånt!

Sen när vi kom in igen och skulle börja ringa så gick det ju inte direkt bättre för då va jag surig för att det gick dåligt och bokstavligen fly förbannad för att hon vräkte hur sej det där!!

Sådär nu har jag fått klaga av mej lite :P

Nu ska jag titta på BB med älsk och sen ska vi sova <3

xoxo

Av Helen Skogsberg - 30 maj 2011 11:00

Ska snart dra till jobbet och försöka göra lite nytta :P

Har målat naglarna och blev faktiskt RIKTIGT nöjd! :D

     

xoxo


Av Helen Skogsberg - 29 maj 2011 23:45

Idag är det morsdag! :D Firade Sussie först hemma hos henne och Kennet med tårta och kaffe :) sen åkte vi hem en sväng innan vi åkte med Sofie och Fredrik till mamma och Tommy och firade mammsen :) vi fick tårta och kaffe där också hihi :P och jag fick sängkläder och två toppar av mamma :D <3

             <3<3GRATTIS PÅ MORSDAG MIN UNDERBARA MAMMA!! <3<3

Helena va hit och hälsade på nyss också TrevligtTrevligt :)

Nu ska jag och älsk gå och sova för imon ska vi jobba igen..

xoxo

Av Helen Skogsberg - 28 maj 2011 18:30

Idag så åkte vi till Falun med Sussie och hälsade på hennes farfar en sväng :) TrevligtTrevligt :)

xoxo

Av Helen Skogsberg - 27 maj 2011 23:45

Sitter och dricker med Andreas, Sussie, Kennet och Crille :D och nyss så tatuerade Crille mej! :D

  En prick hihi :P       Ska fylla i den sen och göra en fjäril bredvid :P   En prick gjorde jag,Sussie,Andreas, Kennet och Crille för Sussie sa att det va "Söderlundspricken" hihi :P

xoxo

Av Helen Skogsberg - 27 maj 2011 10:45

Idag så flyttar Sofie och Fredrik in i huset bredvid oss, så nu blir vi grannar! :D <3

Om ett tag så ska vi åka hem till Sussie och Kennet för vi ska sova där i helgen :)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards