ursellenhellen

Alla inlägg under mars 2012

..

Av Helen Skogsberg - 27 mars 2012 18:43

Åkte & handlade & hälsade på mamma & Tommy med älsk för det visade sej att jag blev ledig idag :/ Så nu håller älsk på & tvättar & jag lagar mat, lax,sås & potatis blir det :D


Det blev ingen ny familjemedlem på fredag :( nått kom emellan så blev ingen alls.. :(


xoxo

Av Helen Skogsberg - 27 mars 2012 13:29

Ja men då ökar vi på familjen lite ytterligare då hihi :P På fredag kommer det nämligen hit en ny liten familjemedlem, får se om det bara blir provisoriskt eller på hel tid.. :P

På fredag får ni reda på "vem" det är ;)


Idag har jag varit duktig & städat & tvättat lite :) Nu ligger jag på soffan & ska snart göra mej iordning för jobbet. Har ju varit sjuk mycket den här månaden så måste jobba så mycket som möjligt dom dagar som är kvar :)


xoxo

Av Helen Skogsberg - 25 mars 2012 09:00

Idag fyller min underbara moster år! :)

  JÄTTE GRATTIS PÅ DIN DAG PIA!  


xoxo

Av Helen Skogsberg - 23 mars 2012 08:30

Idag fyller min älskade pappa år! :)

  JÄTTE GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! 



Så senare idag ska jag & älsk åka till pappa & gratta honom :) Men först ska jag in till Gävle en sväng..


xoxo  

Av Helen Skogsberg - 19 mars 2012 18:02

Har inte orkat blogga på några dagar, men det jag gjort är:


I fredags va vi först på begravning & sen firade vi Crille :)

I lördags hade vi det trevligt hemma & fick besök av Crille, Malin & Helena innan dom skulle vidare nånstans :P men Crille blev kvar här, vi satt här & tog nått glas & lyssnade på musik :) innan det blev KAOS...!

Igår fick vi besök av grannarna en sväng :) & sedan tittade Crille, jag & Andreas på film & käkade thai mat :)


Idag har vi inte gjort så mycket, sov länge & sedan åkte vi hem till Sussie & fikade :) Nu håller Andreas på & tvättar & jag ligger på soffan & funderar lite..har så sjukt mycket tankar som snurrar i huvet så jag blir fan tokig snart! Vet inte vad jag ska ta mej till?  :/


xoxo

Av Helen Skogsberg - 15 mars 2012 21:59

Idag har det varit JÄTTE fint väder ute :) så vi började dagen med att dricka kaffe ute i solen med Crille, Sussie & Micke, som kom hit :D


Vid 17 tiden så åkte jag, Andreas & Crille till S-viken & hämtade en majsorm som jag har köpt :) & GRMYT fin va den! är sjukt nöjd!! :D Mr. Beauty fick han heta :D

Nu ligger jag i soffan & gäspar, är helt slut i kroppen efter influensan men det är skönt att den börjar försvinna nu iaf :)

Ska snart gå & lägga mej för imon ska vi på begravning i Falun, så vi måste gå upp ganska tidigt imon. & imon fyller Crille 24år också, men vi får se om vi grattar han imon eller på lördag :)


xoxo

Av Helen Skogsberg - 13 mars 2012 11:08

Efter att ha haft influensa i typ två veckor så känner jag mej bättre idag, så idag ska jag prova att jobba :) Hoppas verkligen att jag har blivit frisk nu & att det inte tar om.. Men nu är det älsk tur att bli sjuk, han hostar, har feber & ont i kroppen :/ FAN om han smittar mej! För jag tänker inte bli sjuk igen!

Det är fint väder ute, 10+ & det är inte mycket snö kvar :D men det blåser jätte mycket, så det är inte så skönt ute dock, men nu är våren här på riktigt tror jag :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 6 mars 2012 14:55

Solen tittade fram för ett litet tag sedan, men inte känner jag mej nå piggare för det :/ Är alldeles slut i kroppen & har nog feber men har käkat alvedon & ipren nu så jag kan åka & testa att jobba om ett tag.. Hoppas verkligen att denna flunsa ger sej snart för jag ORKAR INTE VARA SJUK NÅ MER!!


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards