ursellenhellen

Alla inlägg under mars 2011

Av Helen Skogsberg - 31 mars 2011 23:00

Idag va det fint väder ute så jag har vårstädat och tvättat mattor hela dagen :) sen kom mamma och hämtade oss åsså åkte vi till jobbet, för första gången på länge så va jag faktiskt pigg på jobbet :O Jag fick föfrågan på jobbet om jag vill jobba från kl 13:00 mån-fre från och med den 12 april och tio veckor framåt, och det är ju klart att jag vill så det tackade jag ja till :D räknade ut att på dom tio veckorna så tjänar jag ungefär 31.800 men det är före skatt men det blir ju bra mycket mer än vad jag brukar tjäna! :D det kommer bli lite jobbigt att jobba 8 timmar när jag är van med 4, men det kommer nog att funka :D Är verkligen SUPER glad för det :D

xoxo



Av Helen Skogsberg - 30 mars 2011 22:45

Färgade håret på Sussie igen idag och nu vart det en jätte bra färg som hon blev nöjd med :) åsså lånade jag hennes telefon och fixade en ny bredbandsleverantör till mej och Andreas :) sen åkte jag hem och gjorde mej iordning för att åka till jobbet, och vi hade tur så vi kunde åka med mamma till jobbet idag igen :D

xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 mars 2011 22:30

Idag har jag betalt räkningar *suck*, satt jobbschemat för april, städat och haft besök av Sussie :) Så idag har jag hunnit med mycket :)

Vart ju inte super glad idag när jag vakande för det snöade!! inte mycket men det snöade! -.-

Sen åkte vi till Hofors med mamms och fixade hårfärg till Sussie :) och sen drog vi till jobbet :)

Nu ska jag skalla kudden tror jag, är skit trött..

xoxo

Av Helen Skogsberg - 28 mars 2011 18:15

Idag va både jag och Andreas lediga från jobbet, skönt för jag har fortfarande ont i huvet och halsen :( Men jag åkte hem till Sussie för att ha nått att göra och färgade håret på henne :) blev dock inte den färgen hon ville ha, det blev gul/orangeblont hihi :P så jag ska färga håret på henne igen sen :)

Nu har jag nyss kommit hem och vi ska väll snart glo nån film tror jag :)

xoxo


Av Helen Skogsberg - 27 mars 2011 15:00

Skulle ha jobbat idag och sen övningskört hem efter jobbet med Tommy..men det blev inget av det för jag har så jäkla ont i halsen och huvet :( så det får väll bli en "soffliggar" dag idag :P

Pappa va förbi med lite saker som han rensat ut och inte ville ha kvar och det va några saker som va mina också :) Tycker det är jätte roligt att pappa har börjat komma hit mer än vad han har gjort :D jag har ju sagt till han att jag vill det och jag har ju inte begärt att han ska komma hit typ varje dag men att om han har vägarna förbi så kan han titta in i 5 min och heja, och det har han faktiskt börjat göra nu :D

Adde va förbi en sväng idag också, han hade varit ute igår så han va ganska sliten idag hihi :P

Aja nu ska jag invänta mamma som ska komma hit och heja en sväng :)

xoxo

Av Helen Skogsberg - 26 mars 2011 15:00

Har inte gjort typ nånting idag bara slappat :P

Men jag har suttit och tänkt lite på vad jag vill göra med mitt liv.. och jag har kommit fram till följande:

  • Skaffa körkort :)
  • Skaffa bättre jobb och kanske skola om mej :)
  • Skaffa bil :)
  • Åka utomlands och åka på en roadtripp genom Sverige :)
  • Skaffa barn :)
  • Skaffa större boende :)
  • Kanske skaffa hund :)
  • Gifta mej :)

Sen är det väll en massa andra saker som jag också vill göra men det här är lite av dom "större" sakerna :P och det här är det jag vill försöka göra inom dom närmsta 10 åren :D

kanske inte så intressant men nu vet ni :P

xoxo

Av Helen Skogsberg - 25 mars 2011 20:30

Idag så åkte jag hem till Sussie en sväng och hälsade på :) Senare kom Kennet hem och då hämtade vi Andreas som va hemma och åkte till IKEA för Sussie skulle köpa lite grejer :) På vägen hem så åkte vi till S-viken och Kennet bjöd på Pizza :D åsså va vi in på en affär och köpte massa godis omnomonomon :3 hittade "godishalsband" som jag köpte till Sofie, för hon har letat efter sånna men inte hittat, snäll syster hon har hehe :D

Sen skjutsade dom hem oss, så vi kom nyss hem så nu blir det film,pizza, godis och massa mys! <3

xoxo

Av Helen Skogsberg - 23 mars 2011 10:11

Vaknade för typ två timmar sen så nu sitter jag och dricker kaffe så jag piggnar till   

Pappa fyller år idag så JÄTTE GRATTIS TILL HAN!!   

Får se om jag hinner åka och gratta han idag innan jobbet eller om jag får ta och göra det nån annan dag, det beror på vilken tid farmor och farfar ska dit för jag ska åka med dom isf..och farmor sa att dom skulle åka nån gång efter kl tre och jag börjar ju jobba typ kl fem så ja vi får se om jag hinner   

För övrigt så är det typ +4 grader ute i skuggan och soligt!! (det blåser men det skiter vi i   ) Åsså har jag ju sett massa vårtecken så nu kanske man kan börja hoppas på att det äntligen börjar bli vår!   

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards