ursellenhellen

Alla inlägg under augusti 2011

...

Av Helen Skogsberg - 25 augusti 2011 13:26

Mamma ringde för ett tag sen & berättade att jag fått tid på HC kl 16:15 idag, så åker med mamma dit när hon slutar,så jag får fixa ett sjukintyg till jobbet.. Hatar att må så här men vet inte vad jag ska göra åt det :( Får väll se om läkaren kanske kan ge nått råd om vad jag ska göra..?

Älsklingen kommer hem om typ en timme så han åker med oss till Hofors så han slipper ta bussen till jobbet sen :) Det är både tråkit & "skönt" att han inte är hemma lika mkt nu, det är tråkit för jag får sitta hemma själv & längta efter honom, men det är skönt att få längta efter varann ibland också, så man inte "tröttnar" på varann :)

Har roat mej med att städa & druckit kaffe med grannarna idag, så jag har ju haft nått att göra iaf :P


xoxo


Av Helen Skogsberg - 25 augusti 2011 08:41

Jaha, älsk drog till skolan nyss & här ligger jag på soffan helt själv..Vill hitta på nått kul men har inte orken att göra det :( har fått ont huvet nu också, hoppas verkligen att jag slipper en förkylning, för imon hade jag tänkt jobba om jag inte mår lika dåligt då..

Nu ska jag iaf gå ut & röka & sen ska jag försöka städa lite här hemma, så jag gör nån nytta om jag iaf är vaken & hemma..

     Älskar dej mer än ord kan beskriva! Du är helt underbar hjärtat mitt!   

xoxo

Av Helen Skogsberg - 24 augusti 2011 09:46

Att det ska vara så jävla svårt!?!


    

Mår inte bra idag heller :( så vi får välls se hur det blir med jobbet idag, ska börja jobba 13:00 men jag ska ringa och kolla om det går bra att jag börjar 17:00 istället om jag känner mej bättre då..men vi får se om det blir nå jobb alls :(


xoxo

...

Av Helen Skogsberg - 23 augusti 2011 10:50

Blir hemma från jobbet idag :( mår illa och mår inge bra alls..vilket jag gjort i 3 dagar nu :( känner ångest över att jag inte kan åka till jobbet, men jag vet att jag inte kan råför att jag inte mår nå bra..men känner så endå.. Allt känns bara skit just nu!


xoxo

Presentation


~*~Välkommen~*~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards