ursellenhellen

Alla inlägg under maj 2012

Av Helen Skogsberg - 31 maj 2012 18:28



 

xoxo

!

Av Helen Skogsberg - 31 maj 2012 15:05

Städat klart & tagit ett lååångt bad :) Men vet inte om det va så nyttigt för mej att springa runt & städa för nu har jag spytt också! -.- VA ÄR FAN DETTA!??! morr,spott & frääääs!!

Drar täcket över mej & väntar på att denna dag ska ta slut -.-


xoxo

..

Av Helen Skogsberg - 31 maj 2012 12:39

Kokat fisk åt katterna, betalat räkningar *suck* & i full gång med städningen :) Det är så tråkigt att betala räkningar men å andra sidan så vet jag ju då att vi kan bo kvar här iaf en månad till hihi :P


Mimmi sitter & tittar på mej medans jag springer runt & städar :)

Gott med hirskolv :3


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 31 maj 2012 10:33

Skitväder ute, det är kallt & regnar :/ menmen det kan kanske behövas lite regn efter dom här dagarna när det har varit så varmt.

Har feber & uvi fortfarande men mår mycket bättre idag :) Andreas verkar vara helt frisk, skönt att det inte blev nå värre :)

Idag är det storstädning & jobb som står på schemat, passade ju bra när det är skitväder :)

Ska bara dricka upp kaffet & sen börja med städandet :)


xoxo

Av Helen Skogsberg - 30 maj 2012 09:19

Vaknade nyss med huvudvärken från helvetet & uvi :( men känns som att febern har gett sej lite iaf :) Käka värktabletter & dricka te så kanske det blir helt bra :D

Andreas verkar må bättre idag han också :)

Solen skiner ute just nu, men det ser ut som att det kommer bli mulet & kallt snart :/ 


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 maj 2012 15:30

Blir ju inge bättre! Både jag & Andreas har feber & ligger utslagna i sängen :'/  Vräker i oss värktabletter & hoppas på att det ger sej snart så vi förhoppningsvis kan åka till jobbet sen! & jag dricker mängder med äppelcidervinäger för jag har fått uvi igen!!

Det blir ju inte bättre av att det känns som att det är 100 grader varmt i lägenheten heller! Skulle inte förvåna mej om vi har fått nå influensa liknande, för det har mamma & Sofie -.-  & jag har jättet dåligt imunförsvar så jag blir jätte lätt sjuk!

Vi orkar knappt resa på oss för att hämta vatten :O

JAG ORKAR INTE DETTA!

Blir det inte bättre idag så får det bli en dag fylld med värktabletter, te & vila för våran del, så vi blir av med skiten! 

Det är nu när man är sjuk som man längtar tillbaka till när man va liten & mamma pysslade om en.. men nu får man istället ligga här & må dåligt & försöka ta hand om sej själv..


xoxo

-.-

Av Helen Skogsberg - 29 maj 2012 12:48

Så länge höll sej huvudvärken borta *suck* ligger på soffan febrig & jävlig :( INTE kul.. 

Käka värktabletter, duscha & hoppas på att det blir bättre & sen jobb, så ser min plan ut för dagen..

Andreas mår bättre idag iaf men är fortfarande seg & har ont i huvet han också :/ men han är snäll & sköter tvätten nu när jag inte pallar :3 <3

Det är jätte fint väder ute fortfarande men inte speciellt varmt, men spelar ingen roll när jag ändå bara pallar att  ligga här..


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 maj 2012 09:46

Vaknade ganska tidigt idag av att solen sken i ansiktet på mej :) Tog kaffe & gick ut, men usch va kallt det va ute! -.- Igår va det skönt & varmt & nu är det kallt *suck*

Har fortfarande ont i öronen & halsen men huvet har gett sej, så jag hoppas att det inte blir värre igen, peppapeppa ta i trä :P 

Senare idag är det jobb som gäller, får se hur älsk gör, han mådde inte så bra igår så vi får väll se :/

Gud va fort den här månaden har gått! På fredag är det liksom 1 juni! :O Hoppas inte att sommaren går så här fort, då hinner man ju inte njuta av den!


Nä, nu ska jag sortera tvätt :)


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards