ursellenhellen

Alla inlägg under april 2011

Av Helen Skogsberg - 30 april 2011 23:45

Det blev ganska mkt drickande igår kväll hihi :P så idag var jag ganska dragen när jag vaknade, menmen det är sånt man får ta om man ska va på topp :P

Idag firade vi sista April men eftersom att jag (och nog dom flesta av dom andra) va dragen från igår så blev det inte så mkt drickande idag :P

Jag gjorde slingor på Sussie idag också och det blev jätte fint :)

Här kommer någhra bilder från dagen/kvällen..

    Majkasen :)

  Noffen (pappas kusin) hihi     Älskling   Adde (världens bästa tremänning) :D

   

Jojo(Andreas bror)  Alex(Andreas bror)             Therese(Addes syrra)

  Crille :) 

     Lillsnuttan Alicia (Addes dotter)   Folk :P

       

 Adde&Alicia           Adde&Alicia              Alicia :)

   

Det ska börjas i tid hihi :P

Även om det inte blev så mycket festande så va det iaf en mysig dag/kväll :D

xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 april 2011 11:00

Idag fyller Kennet år så vi ska dra dit om ett tag och gratta honom :) Och sen blir det nog lite drickande på kvällen hihi :P

xoxo

Av Helen Skogsberg - 25 april 2011 22:15

Idag skulle vi ha jobbat men vi hade ont i huvet och va sega båda två :/

Men på eftermiddagen så gick vi hem till Sussie och Kennet för att få lite frisk luft så huvudvärken kanske skulle försvinna :) När vi kom hem dit så skulle dom åka och fiska så då följde vi med :)

  Sussie och Jojo :)

     

    Soligt :D                        Älsk <3                  Kennet :)

  

Älsk fixar eld :)

  Så bra blev det :)

     

Det va massa paddor i vattnet som parade sej :P och när man plockade upp dom små sötnosarna så höll dom i runt armen JÄTTE hårt med armarna och försökte man ta bort dom så lät dom och blev arga XD dom trodde nog att våra armar var en tjej XD


  Hur söta som helst! :3

     

Kennet & Sussie                  Kennet                             Kennet

 

Vi fick inge fisk men Kennet va glad endå :D

  

Äckliga myror som åt på en död mört USCH!

        

                                  Min underbara älskling!

          ÄLSKAR svart/vita kort :D

                     

Vi fick inge fisk men det va en rolig och mysig eftermiddag/kväll iaf :)

När vi åkte hem sen så följde vi med Sussie och Kennet hem och grillade innan vi åkte hem till oss :)

Nu är vi alldeles slut efter att ha varit ute så vi ska krypa ner i sängen nu :)

NattiNatti

xoxo                         

Av Helen Skogsberg - 24 april 2011 01:00

Vi åkte hem till mamma och Tommy och firade påsk med dom idag :D

Och även idag fick vi både varmt och fint väder!! :D

  Marcus visar sina muskler (eller vad man nu ska kalla det XP )

      

Andreas njuter av solen <3  Tommy också :P    Albin "kör" fyrhjuling hihi

  Fredik hjälper Tommy att fixa bord :)

 

Mamma fixar mat :D <3

       

Mosters bebis!!! :D <3

  

Jag försökte få lika stor mage som Sofie men det gick inte XD <3

     

Snyggingar XP

     

Albin sågar för fulla muggar!! :3

          

Mer solnjutande!! :D

 

Albin pratar med sin farmor -Hej!..är du bög? XD

   

  Ankorna XD <3

                                     

Mamms muppar sej XD <3                     Mamms gör kaffe :)

     

                                           Påskmiddag :D

 

Efter maten så åt vi efterrätt och sen kollade vi på film innan vi åkte hem :)

Det va en jätte trevlig, rolig och mysig dag :D <3


Vi kom nyss hem så nu blir det till att skalla kuddarna :)

xoxo  

Av Helen Skogsberg - 23 april 2011 20:30

Idag har vi varit hemma hos Sussie och Kennet och firat påsk med dom TrevligtTrevligt :D Varmt och fint väder fick vi också! :D

           

Sussie :)      Titti :) (Sussies mamma)   Marcus (Kjells son)   Kjell :) (Tittis man)

 

Hittade en bebis korsspindel :)

  Tittis och Kejlls hund :)

Sen följde jag med Sussie till Falun för vi skjutsade hem hennes farfar och på vägen hem så gick vi in på en blommaffär och handlade lite frön :D


Nu ska jag lägga mej i soffan med min underbara älskling och glo en film <3<3

xoxo


Av Helen Skogsberg - 22 april 2011 15:00

Vi ska vara hundvakt i helgen, så idag fick vi hem Shima och Spidy :D vi ska vara hundvakt för att Sussies mamma kommer hem till dom och hon har en liten hund som inte går ihop med Shima :P

  Shima med sin "bebis" hihi :3 <3

xoxo

Av Helen Skogsberg - 21 april 2011 21:15

Åkte till jobbet idag med huvudvärk i hopp om att jag skulle kunna jobba endå, men det gick två timmar och sen hade jag så grymt ont att jag inte kunde vara kvar :( så mamma hämtade mej så jag fick vila där hemma tills Andreas slutade..

När jag kände mej lite bättre så dammsög jag Tommys bil och sen bjöd mamma och Tommy på pizza :D så det vart en ganska bra dag endå :)

  (mitt jobb)

xoxo

Av Helen Skogsberg - 20 april 2011 09:24

Sitter och försöker piggna till med en kopp kaffe och sen blir det duschen-->fix--> jobb..hoppas på att det går bättre på jobbet idag, men jag har fortfarande ont i huvet så vi får väll se hur det blir med den saken :/ känner mej faktiskt väldigt opeppad just nu för att jag har ont i huvet, det är fulväder och för att det gick dåligt igår.. men det kanske känns bättre senare :)

Jobbar från kl 13-21 idag och imon jobbar både jag och Andreas från kl 13-20 för det är skärtorsdag eller vad det heter :P och innan jobbet imon så ska jag åka till Rusta med mamma och köpa en elgrill som vi kan ha på uteplatsen :D för imon får vi lön :D sen är vi lediga från fredag till söndag för det är ju påsk då :) känns lite jobbigt för på måndag så är det ju röddag så då jobbar jag från 11-19 *suck* men man måste väll jobba så man får in lite pengar till sommaren :P

Nu börjar solen titta fram lite,så det kanske blir en ganska bra dag iaf :)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards