ursellenhellen

Alla inlägg under september 2012

..

Av Helen Skogsberg - 30 september 2012 16:51

Varit ut med hårbollarna en sväng nu så dom fick springa av sej, så nu är dom så leriga & fina såååå hihi :P Dom är så slut så dom däckade på golvet :)


Nu håller jag på & funderar ut vad det ska bli för mat idag, har ingen fantasi alls så det går ganska trökt, men nånting borde jag väll kunna komma på..Om jag inte somnar istället :P


xoxo





Av Helen Skogsberg - 30 september 2012 12:57

Har varit en sväng på marknaden nu :) fanns inte så jätte mycket intressant men hittade några saker iaf & det va kul att gå & titta lite :)

Nu ligger jag i soffan & väntar på att mamma & Tommy ska komma hit & hälsa på efter att dom har varit på marknaden :)

Dom som har marknaden hade iaf tur med vädret idag, för det är sol & skönt ute :) Hoppas att vädret håller i sej för isf blir det en promenad med älsk lite senare också, om jag får med mej han hihi :P


Nått som inte är så positivt är att min dator håller på att dö :( Så nu måste jag kolla efter en ny snart & det är INTE en utgift som jag hade räknat med nu.. -.- kan ju hoppas att den håller ut några månader till..


Fick sms av min moster nu, hon ska på marknaden, så får se om jag följer med henne dit :) en gång till skadar väll inte :P


xoxo




Av Helen Skogsberg - 29 september 2012 20:32

Idag började dagen med att hälsa på grannen & sen käka pizza med han & hans barn & älsk:) Sen hem & städa innan jag åkte med mamma hem till henne :) <3

Kom hem alldeles nyss, mamma va snäll & skjutsade hem mej <3 Nu ligger jag på soffan & ska snart titta på några Andra Avenyn avsnitt innan jag går & lägger mej :) Måste ju vara utvilad imon när det är höstmarknad i byn :P


Idag växte familjen SkogsbergSöderlund med ytterligare en liten krabat också hihi, bilder kommer imon kort :) 

xoxo

wow

Av Helen Skogsberg - 28 september 2012 15:37

Jag har haft jätte trökigt heeela dagen! Det har regnat ute så har bara varit inne -.- menmen har duschat Ulla (katten) & städat lite, så nått positivt förde det väll med sej :P  

Solen började skina nyss, så fortsätter den med det så kanske det blir en lång promenad lite senare :)

Det är marknad i Hofors idag, men jag har ingen bil & ingen lust att ta bussen.. så jag skippar nog den marknaden, det är ju marknad här på söndag så kan ju gå på den istället :)


Jag har gjort en deal med Andreas.. Han får spela WOW om han sköter städningen en HEL månad, bara spelar 3timmar/dag & inte alls på helgerna & att om det dyker upp nått "viktigt" så ska han "släppa" spelet & gå därifrån..& sköter han inte det så försvinner bredbandet :P Får väll se hur det kommer att gå, vet ju hur det gick sist han spelade.. men jag klarar mej utan bredband.. hehe ^^


xoxo


Av Helen Skogsberg - 27 september 2012 16:59

 


Det här beslutet är ett av få beslut jag gjort som känns HELT rätt & bra :D Nu tänker jag se framåt, tänka positivt & verkligen lägga manken till :) 


Va på ett möte idag & det jag fick veta lät verkligen bra, så nu känns det som att saker & ting börjar ordna upp sej, äntligen! :)

Vi har Shima här nu för hon löper & "hårbollen" är här idag också, så det är fullt upp här hemma  nu hihi :P

Tror älsk ska gymma senare så jag ska nog passa på att lägga mej i badet & slappa liten då :P


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 24 september 2012 19:42

Har haft besök av Sofie & Anton idag :D <3 & varit en sväng till farmor & farfar också, TrevligtTrevligt :)

Nu sitter jag här själv för Andreas drog till gymmet, funderar på att lägga mej i ett varmt & skönt bad nu när jag är helt själv hemma för en gångs skull, hihi :P

Sen blir det nog film & mys <3

Just ja! Vi har haft en speciell "liten hårboll" här hemma både idag & igår också.. ;D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 23 september 2012 10:45

Sov länge idag, men så blir det väll när man ligger vaken halva natten & glor på film hihi :P

Fick besök av min kära moster igår också, TrevligtTrevligt :D <3


Idag vet jag inte riktigt va vi ska göra, kanske bara blir en mysdag, skulle vara skönt för jag har grymt ont i magen idag igen :/ Aja, vi får väll se om det ger sej så vi kan hitta på nått eller hur det blir :P

Kom på att jag MÅSTE ränsa i förrådena nån dag snart också, men det blir INTE idag hihi :P Det är sååå mycket grejer som jag har ligger där som jag inte använder & som bara tar plats, så det måste verkligen göras nu nån dag..


xoxo


Av Helen Skogsberg - 22 september 2012 11:45

Regnet bara öser ner ute, men det gör inte så mycket för jag ska vara ine & dona idag iaf :P

Andreas är på rally med en kompis i finvädret hihi, frågade om jag ville vara med, skulle INTE tro att jag har lust att stå ute i det här vädret & glo på bilar :P Så jag blev hemma :)


Aaa, har väll inte så mycket att skriva om för tillfället, så nu ska jag plocka ihop lite i köket :)


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards