ursellenhellen

Alla inlägg under februari 2012

Av Helen Skogsberg - 29 februari 2012 20:30

Idag skulle jag & Andreas åka med Sussie till Falun en sväng, så vi åkte när klockan va typ 10 & började åka hem när kolckan va typ 15 för att jag skulle hinna till jobbet (för hade tänkt testa att jobba idag..) Då lägger bilj*veln av efter vägen & vägrade att starta! Så i ungefär 4 timmar stog vi med en trasig bil efter vägen & sen kom Kennet & boxerade hem oss -.- Så det blev inget jobb & inget gjort hemma idag.. & jag som hade börjat känna mej friskare kommer säkert att bli sjukare efter att stått/suttit ute i typ 4 timmar!

Så vi kom hem alldeles nyss..nu ska vi äta pizza/kebab som Kennet bjöd oss på eftersom att vi inte har ätit nått på hela dagen heller -.-  & sen ska vi gå & lägga oss..

SKITDAG!


xoxo

Av Helen Skogsberg - 28 februari 2012 18:15

Är fortfarande sjuk men vart tvungen att åka till S-viken med mamma & handla idag, för fanns knappt mat, schampo/balsam, tandkräm, m.m hemma :/ så nu är jag helt slut i kroppen, så jag ska gå & lägga mej & vila ett tag snart.


Mamma färgade mitt hår igår, för typ halva håret va utväxt :P Jag blev faktiskt riktigt nöjd :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 27 februari 2012 19:30

Idag har jag inte gjort så jätte mycket för att jag är sjuk :( Men jag & mamma va på ett möte idag & jag fick ett riktigt bra besked, så fast att jag är sjuk så är jag på grymt bra humör :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 20 februari 2012 10:58

Hahaha nu är det kaos i BBhuset!! XD

Det första jag gjorde när jag vaknade va att titta på BB & det är redan kaos :P


Senare idag så ska jag jobba så idag blir det inte så mycket roligt gjort, jag ska käka frukost nu sen städa, duscha,fixa mej, äta luch & sen gå till bussen :/ Det är ju självklart att jag ska jobba när det är superfint väder ute :/


Jätte irriterande, jag nyser hela tiden! :O Det började igår & jag har nyst hela morronen också, jag vakande till och med av att jag fick världens nysattack! Jag är inte förkyld eller allergisk så jag har ingen aning om varför jag nyser?! Jag har provat att skölja med saltlösning utifall att jag har nått hårstrå som irriterar, men det funkade inte :(  Jag får damp snart!


xoxo

Av Helen Skogsberg - 19 februari 2012 23:24

Vi har skaffat BB 24-7 idag :D så nu kommer jag hänga framför BB när jag inte jobbar hihi :P Men vart lite besviken för 24-7 krånglade så vi missade början på premiären :/ menmen kan ju titta när jag vill och hur mycket jag vill :D


Nu ska jag & älsk lägga oss i sängen &  fortsätta glo på BB tills vi somnar hihi :P Puss & nattinatti <3


xoxo

..

Av Helen Skogsberg - 19 februari 2012 14:27

Låter inte som att det blir nån promenad idag -.- Andreas vägrar att flytta arslet från datastolen & blir bara irriterad när jag tycker att vi ska gå ut -.- jag som ville gå ut & gå idag för att det är sista dagen som jag är ledig på ett tag, så jag får ork till att jobba imon.. Men vi ska väll sitta inne hela dagen som vanligt..


Usch, va uttråkad jag ääääär!


xoxo

Av Helen Skogsberg - 19 februari 2012 13:03

Ligger i soffan & glor på BBloftet live, inte så jätte kul men det finns inte så mycket att göra :P

Imorse när jag vaknade så hade älsk diskat & gjort kaffe :D Gullhjärtat mitt! <3


Det va meningen att mamma & Tommy skulle komma hem hit & hälsa på idag, men Tommy va sjuk eller nått sånt, så dom kanske skulle komma hit på onsdag istället om han inte kände sej bättre senare idag :)

Solen skiner ute så funderar på om jag ska tvinga mej själv & älsk ut på en promenad snart så vi blir lite pigga :P

Usch va den här helgen har gått snabbt! imon börjar en hemsk jobbvecka igen utan nån ledig helg :/

Ska väll gå & fixa till mej så vi kanske kan gå den där promenaden snart då :P


xoxo

Av Helen Skogsberg - 17 februari 2012 11:35

Blev inget jobb idag, blev andra saker som dök upp..


Får se om jag hinner in på systemet idag också, så jag får köpa vitt vin tills ikväll/imon, har varit grymt sugen på det JÄTTE länge nu men inte kommit iväg & köpt det :P Så får vi se vad vi hittar på nu i helgen när vi är helt lediga! :D

Älsk kommer väll hem om en timme ungefär, så jag ska duscha & fixa mej tills han kommer.


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards