ursellenhellen

Alla inlägg under december 2011

Av Helen Skogsberg - 24 december 2011 08:00

God jul på er allihopa! :D


 


Ha en riktigt bra, mysig & rolig julafton nu & ta vara på stunderna tillsammans med nära & kära! För det ska jag göra :)

xoxo



Av Helen Skogsberg - 15 december 2011 19:45

Åkte & handlade lite julklappar med mamma i Valbo :) <3  Jag vart på lite bättre humör iaf :) åsså fick jag umgås med mammsen min! <3

Vi hämtade hem Ulla (en katt som vi ska ta hand om/hitta ett hem åt) nyss, så nu får vi hoppas att hon går ihop med våra andra katter :) Funkar allt bra så får hon bo kvar här, men annars så måste vi leta på ett hem åt henne eller ringa nått katthem :/


Andreas ska bjuda mej på sushi snart :D så han åkte & hämtade maten typ nu. Han är gullig han, min underbara älskling <3 När han såg hur ledsen jag vart idag så sa han "Jag älskar dej gumman, jag bjuder dej på sushi om du vill så du blir gladare" :3 <3 Han är verkligen underbaraste killen man kan ha! Han hjälper mej om jag behöver det, tröstar mej när jag är ledsen, får mej att skratta, gör allt för att jag ska ha det bra, m.m & han ställer ALLTID upp på mej!

<3 ÄLSKAR DEJ ANDREAS SÖDERLUND AV HELA MITT HJÄRTA! <3


xoxo

:'(

Av Helen Skogsberg - 15 december 2011 18:00

FAN! JÄVLA SKIT!    Är så jävla ledsen & arg!    


xoxo

Av Helen Skogsberg - 14 december 2011 15:45

Körlektionen gick jätte bra :D 

Både jag & älsk va JÄTTE trötta när vi kom hem så det första vi gjorde va att skalla kuddarna ett tag :P

Nu ligger jag i soffan & väntar på att älsk ska skjutsa mej till jobbet om ett tag :) Hoppas att den här kvällen går fort så jag får komma hem & mysa ner mej framför tv:n med min underbara älskling! :3 <3


Imon är jag ledig! :D Så då ska jag åka & handla julklappar med mammsen min :D

Det är bara imon, på lördag & dagen innan julafton som jag är ledig så dom dagarna måste gå till att städa, handla & fixa inför jul :) Så imon ska jag handla några julklappar, på lördag ska jag & älsk först åka & handla klart allt inför jul & sen ska vi åka & gratta Alex (min kusin) & Greger (min farbror) i efterskott för vi jobbade när dom fyllde år :/

& dagen innan jul ska vi pynta & dona så allt är mysigt & klart på julafton :3 Ett pressat schema har vi hihi :P men det är det värt på julafton sen :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 14 december 2011 09:41

Ligger i soffan & dricker kaffe, så jag piggnar till lite :P

Snart ska älsk skjutsa in mej till körskolan till min absolut sista körlektion innan uppkörningen! :D Jag är redan JÄTTE nervös inför uppkörningen hihi :P Jag hoppas verkligen att jag klarar det så jag får körkortet! Men kuggar jag så är det ju bara att göra om :) men det skulle vara skönt om jag klarade det på första försöket så jag har det gjort :)

Aja, nu ska jag göra mej iordning, byebye :)


xoxo

Av Helen Skogsberg - 13 december 2011 09:50

Igår kväll så kom Micke, Sofie, Fredrik & Anton hit & hälsade på, TrevligtTrevligt! :D Men det blev ganska sent, så nu är jag lagom trött :P

Mamma kom hit med Trixie tidigare, så nu är jag "barnvakt" hihi :P 

Andreas drog till skolan nyss & jag ligger på soffan & funderar på vad jag ska göra hmmm.. ska nog städa lite & sen fixa nått att käka, så det är gjort innan vi ska dra till jobbet sen :)


xoxo

Av Helen Skogsberg - 12 december 2011 22:45

Idag fyller min farbror 40år :D


GRATTIS GREGER PÅ DIN DAG! :D <3


xoxo

Av Helen Skogsberg - 12 december 2011 19:30

SÅ JÄVLA GLAD!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards