ursellenhellen

Alla inlägg under januari 2012

..

Av Helen Skogsberg - 27 januari 2012 14:23

Har städat hela förmiddagen så nu är det rent & fint :)


Andreas kommer hem från skolan, sätter sej vid datorn, börjar sura på mej för att han jobbar idag (det är ju INTE jag som har lagt han jobbschema?), slänger sej in i duschen & går sen & lägger sej.. KUL KILLE! -.-

Jag ligger nu i soffan & funderar på om jag ska kolla om det finns nån tid ledig så jag kan tvätta eller om jag ska sortera massa papper hmmm, får se vad det blir :P


Ska beställa saker till mina geckos idag också, tycker det är jätte kul att köpa saker till djur! :D


xoxo

-.-

Av Helen Skogsberg - 8 januari 2012 20:05

Ligger i soffan & fryser snart ihjäl! :/ tror jag håller på att bli sjuk.. har haft ont i huvet & magen i några dagar nu, kallsvettas när jag sover & fryser hela tiden :( Jag vill verkligen INTE bli sjuk nu! För jag har bestämt mej för att börja röra på mej & äta nyttigt från och med imon & då passar det inte så bra att bli sjuk :S

Imon så ska jag få låna bilen av mamma om jag vill & prova att vara ute & köra alldeles själv! Vi får väll hoppas att det kommer att gå bra ;P

Jobbade tidigare idag & när vi skulle åka därifrån så vägrade biljäveln att starta! -.- så vi fick ringa till mamma & Tommy så dom fick hämta oss, & Tommy kolllade vad det va för fel på bilen & tydligen så läker den glycol & slukar olja! KUKbil! & det blir dyrare att köpa olja & glycol hela tiden än att köpa en ny bil >:O så nu ska jag kolla efter en egen FELFRI & BENSINSNÅL bil, för den här bilen skulle jag aldrig falla mej in att köra, för den kan lägga av när som helst när man kör, kopplingen fastnar nere ibland, den drar sjukt mycket bensin & läker både det ena & det andra!!

Men aja nog snackat om biljäveln..som sagt så har jag tänkt att börja röra på mej & bli nyttigare (får väll se hur det går :P ) vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir iaf sit-ups varje morron & promenader så fort jag har tid, har jag tänkt mej :) men jag skulle vilja testa typ zumba eller nått sånt också hmmm funderar på att köpa ett wii & zumbaspelet + wii fit för det tycker jag verkar kul :D Är verkligen taggad på att börja "träna" för jag älskar känslan av att man gjort nått "bra" & älskar också träningsverk för då vet man att det man gör fungerar :D 


Nu ska jag kolla runt lite på blocket & sen mysa med min underbara älskling! <3


xoxo

Av Helen Skogsberg - 3 januari 2012 00:22

Nu fyller jag 22år! :D Känns lite gammalt hihi men man är inte äldre än va man gör sej ;P

Nu ska jag kolla på film & mysa med min underbara älskling & sen sova för jag måste upp tidigt & fixa tills alla kommer hit :)

Uppdaterar mer sen :P


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 2 januari 2012 12:52

Idag har jag & min älskling ettårig förlovningsdag! :D    

Men vi kommer att fira den ordentligt nån annan dag med bio & middag för idag så ska jag övningsköra lite med mamma, städa & fixa tills imon för då fyller jag år :) Så vi ska fira det med att mysa sen idag ist :)   




  Älskar dej så otroligt mycket min underbara älskling! Det går inte att beskriva med ord hur glad jag är som har dej!

Hoppas att det alltid kommer att vara du & jag! Du är verkligen mitt ALLT underbara du!    


xoxo

Av Helen Skogsberg - 1 januari 2012 13:15

Gott nytt år & god fortsättning på er! :D

Började gårdagen med att bli bjuden på mat hos mamma & Tommy :) <3 Sen åkte vi hem & städade lite & senare bjöd vi över Micke på mat :) Han tyckte det va JÄTTE gott :D Sen satt vi här hemma & pratade ett tag innan vi gick till Gästis för att titta vad som hände där, men när vi kom dit så va det så lite folk så vi tänkte inte gå in, men då kom Adde & bjöd in oss, han är gullig han :3 

Träffade massa folk där som jag inte träffat på JÄTTE länge! Å gud va kul det va :D Efter Gästis så drog vi på efterfest & sen hem :)

Jag tycker att det va en väldigt lyckad kväll/natt med mycket trevligt & roligt folk! :D Tror faktiskt att det va ett av det bästa nyårsfirandet på länge! :D

Men jag mår som jag förtjänar idag :P ligger i soffan nu & tycker synd om mej själv hihi :P men jag mår faktiskt bättre än va jag trodde att jag skulle göra :) senare blir det nog pizza & filmmys med min underbara älskling! :D <3

Mina nyårslöften är att jag ska sluta röka (lika som varje år :P ), börja "röra på mej" mer, bli bättre på att uppdatera här :P, klara körkortet & skaffa ett annat jobb :)

Nu ska jag gå & lägga mej i ett varmt & mysigt bad så jag kanske mår lite bättre :P


xoxo

Presentation


~*~Välkommen~*~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards