ursellenhellen

Alla inlägg under april 2012

Av Helen Skogsberg - 30 april 2012 15:25

Håller på & gör mej iordning för att åka upp till Lummerbacken :) Ska bara fixa håret, sminka mej & dricka upp glaset med vin som jag hällt upp, men det borde inte ta så lång tid hihi :P 


Trevlig Valborg & ta det lugnt nu allihopa! :D


xoxo

Av Helen Skogsberg - 30 april 2012 09:24

Sov lite längre idag iaf :P vaknade för typ en halvtimme sen :) När jag gick ut & rökte så luktade det sommar ute, så nu är det inte långt kvar! hihi ;D

Nu ligger jag i soffan & lyssnar på när grannen spelar musik, det är ju tur att dom spelar bra musik så det inte stör :P


Idag ska jag dona lite här hemma & sen ska vi åka till Sussie & Kennet, för vi ska gratta Kennet & sen ska vi fira sista april med dom :) Hoppas att det blir fint väder hela dagen idag också :)

Men vi har ett litet problem & det är att Shima är här för att hon löper, så om vi ska till dom senare & vara kvar där ganska länge eller kanske sova kvar där, så har vi ingen som kan gå ut med henne ikväll..hmm :/ Det får Andreas försöka lösa på nått sätt :P


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 april 2012 23:15

Vi (jag) kunde inte sova efter att vi tittat på film, så vi åkte ut & letade varg :P folk säger att dom sett varg på byn, i eltebo, malmjärn m.m men jag & Andreas brukar vara ute & åka på dom ställerna ganska ofta & har aldrig sett nån, så nu tänkte vi åka ut & kolla när det är lite senare..

   

Men det ända djuret vi såg va en hare -.- Så jag börjar tvivla på att det finns nån varg alls hihi :P


Visst är vi fina! Psyko paret hihihi <3

Det ser även ut som att jag har jätte tjock neder del av ansiktet & hals hihi men aja, fina vi är <3


xoxo 

Av Helen Skogsberg - 29 april 2012 20:12

Idag har varit en bra dag :D Först så städade & tvättade vi & sen kom Malin & Micke över på en kopp kaffe :) & sen kom mamma hit & fikade & gjorde ansiktsbehandling på mej :D Sen kom Sofie & Anton hit sen snabbis innan dom skulle åka till Hofors med mamma :) 

Ett tag efter att dom hade åkt så kom min moster hit & hälsade på :)

Så idag har det varit fullt upp hela dagen hihi! Hur trevligt som helst! :D <3 Det har varit sol & varmt ute hela dagen också, så det är ett stort + ! 

Nu har jag & älsk nyss ätit pizza & snart ska vi läggas oss & kolla på film & mysa <3 Vi ska gratta Kennet imon för det kom nått emellan så vi kunde inte göra det idag :/


NattiNatti <3


xoxo

Av Helen Skogsberg - 29 april 2012 07:42

Vaknade för typ en halvtimme sen, varför ska jag vakna så tidigt på helger för? -.- Aja, det är soligt & 7 grader varmt ute :D känns riktigt sommrigt när jag satte mej ute nyss & drack kaffe :D

Idag fyller min svärfar Kennet år! 

!!Grattis Kennet :D!!

Så senare idag ska vi åka & fira honom :)

Men först ska mamma komma hit & fika, kolla på djuren & göra ansiktsbehandling på mej :D

Så innan hon kommer så ska jag städa lite tänkte jag & älsk ska tvätta idag om det finns nån tid :) För nu har jag snart inga kläder att ha på mej :P


xoxo

Av Helen Skogsberg - 28 april 2012 15:54

Nu har jag & älsk varit på reptilmässan  & jäklar va kul det va! :D & jag fick nått annat att tänka på :) 

Vi fick med oss några nya bebisar hem också hihi ;P

Korallfinger grodan "Kermit" <3

 

Kameleonten "Hubert"

Majsormen "Snövit"



Det va så mycket saker, folk & djur där så både jag & Andreas blev som småbarn på julafton hihi så jag glömde bort att knäppa kort :P

Vi vart inte kvar där så jätte länge, för hade vi varit kvar längre så hade vi haft ALLA djuren med oss hem hihihi


Helt klart värt att åka på den mässan! :D

JAG ÄR JÄTTE GLAD! :D


xoxo 

:'(

Av Helen Skogsberg - 27 april 2012 13:06

Är fortfarande så nervös så jag får "panikattacker" & grinar till & från :'( 

& inte blev det bättre nu när jag har fått ett datum för att göra en operation, vet inte riktigt va det är för operation men när jag sökte på nätet om det, så lät det inte roligt :( Jag som är LIVRÄDD för allt som har med sjukhus & läkare att göra! Jag svimmar ju nästan bara jag går in på ett sjukhus! JAG VILL VERKLIGEN INTE! Men jag kan ju inte strunta i det heller för då kan det ju bli nått riktigt allvarligt sen :/

Jag ska jobba idag egentligen men vi får väll se hur jag "mår" lite senare.. Jag kan knappt koncenterar mej på vad folk säger för att jag bara tänker på operationen, har ingen lust att göra nånting & jag har ingen matlust alls :'(

Om jag är så här rädd & nervös redan nu, undra då hur jag kommer vara den dagen jag ska göra det!?

Mamma försöker intyga mej om att det inte kommer göra ont & att det kommer gå bra, & så är det säkert men jag kan inte sluta tänka på om det inte är så..

Imon är det meningen att vi ska åka på reptilmässa i Sala men om jag mår så här så vette fan om det kommer bli så jäkla kul..

xoxo

Av Helen Skogsberg - 26 april 2012 10:11

Har inte sovit mycket inatt för jag har legat & tänkt på beskedet som jag fick igår :/  Det kommer säkert gå bra men jag kan inte sluta tänka på hur det kan bli.. :( Så nu är jag JÄTTE trött & att det är fult väder ute gör inte saken bättre..

Jag får "panikattacker" så jag börjar grina lite då & då &  inte kan koncentrera mej ordentligt på det jag gör, det är jääte jobbigt :/

Aja, vi får se hur det går....


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards