ursellenhellen

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Marknad

Av Helen Skogsberg - 30 september 2012 12:57

Har varit en sväng på marknaden nu :) fanns inte så jätte mycket intressant men hittade några saker iaf & det va kul att gå & titta lite :)

Nu ligger jag i soffan & väntar på att mamma & Tommy ska komma hit & hälsa på efter att dom har varit på marknaden :)

Dom som har marknaden hade iaf tur med vädret idag, för det är sol & skönt ute :) Hoppas att vädret håller i sej för isf blir det en promenad med älsk lite senare också, om jag får med mej han hihi :P


Nått som inte är så positivt är att min dator håller på att dö :( Så nu måste jag kolla efter en ny snart & det är INTE en utgift som jag hade räknat med nu.. -.- kan ju hoppas att den håller ut några månader till..


Fick sms av min moster nu, hon ska på marknaden, så får se om jag följer med henne dit :) en gång till skadar väll inte :P


xoxo




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Skogsberg - 4 februari 2013 11:33

Men kul! Vaknade & kändes som jag blivit överkörd :-( & får veta att bloggjäveln har krånglat så nästan alla inlägg som jag gjort 2012 har försvunnit eller inte äns publicerat!! Så nu måste jag försöka fixa det också *suck* -.- får ta tag i det när j...

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2012 19:45

Av Helen Skogsberg - 28 oktober 2012 21:45

Vart hem bjudna på mat hos mamma & Tommy idag :3 TrevligtTrevligt<3 Så har tillbringat största delen av dagen där hemma :)  Nu är det dags att skalla kudden, har ont i huvet så tänkte försöka sova bort det :P   xoxo ...

..

Av Helen Skogsberg - 26 oktober 2012 22:37

Så här såg det ut imorse :)

Ovido - Quiz & Flashcards