ursellenhellen

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Sitter och försöker..

Av Helen Skogsberg - 20 april 2011 09:24

Sitter och försöker piggna till med en kopp kaffe och sen blir det duschen-->fix--> jobb..hoppas på att det går bättre på jobbet idag, men jag har fortfarande ont i huvet så vi får väll se hur det blir med den saken :/ känner mej faktiskt väldigt opeppad just nu för att jag har ont i huvet, det är fulväder och för att det gick dåligt igår.. men det kanske känns bättre senare :)

Jobbar från kl 13-21 idag och imon jobbar både jag och Andreas från kl 13-20 för det är skärtorsdag eller vad det heter :P och innan jobbet imon så ska jag åka till Rusta med mamma och köpa en elgrill som vi kan ha på uteplatsen :D för imon får vi lön :D sen är vi lediga från fredag till söndag för det är ju påsk då :) känns lite jobbigt för på måndag så är det ju röddag så då jobbar jag från 11-19 *suck* men man måste väll jobba så man får in lite pengar till sommaren :P

Nu börjar solen titta fram lite,så det kanske blir en ganska bra dag iaf :)

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Skogsberg - 4 februari 2013 11:33

Men kul! Vaknade & kändes som jag blivit överkörd :-( & får veta att bloggjäveln har krånglat så nästan alla inlägg som jag gjort 2012 har försvunnit eller inte äns publicerat!! Så nu måste jag försöka fixa det också *suck* -.- får ta tag i det när j...

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2012 19:45

Av Helen Skogsberg - 28 oktober 2012 21:45

Vart hem bjudna på mat hos mamma & Tommy idag :3 TrevligtTrevligt<3 Så har tillbringat största delen av dagen där hemma :)  Nu är det dags att skalla kudden, har ont i huvet så tänkte försöka sova bort det :P   xoxo ...

..

Av Helen Skogsberg - 26 oktober 2012 22:37

Så här såg det ut imorse :)

Ovido - Quiz & Flashcards