ursellenhellen

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Helg

Av Helen Skogsberg - 20 april 2012 13:49

Snön & regnet bara vräker ner ute, men jag är på bra humör endå :) Snart åka & jobba några timmar & sen är det helg! :D Hoppas att det blir bra väder på lördag eller söndag för då tänker jag & älsk åk & fiska :)


Har inte gjort så mycket idag , mest legat & kollat på tv, men det är ju sånt väder idag :P


Har inte jobbat så mycket den här månaden, men hoppas på att kunna jobba mycket i maj så jag får ihop lite "sommar pengar" så vi kan hitta på nått kul i sommar :) Det är inte så långt kvar till sommaren nu, även om det känns långt när man tittar ut :P

Men jag vill att det ska vara sommar NU!! :P

 


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Skogsberg - 4 februari 2013 11:33

Men kul! Vaknade & kändes som jag blivit överkörd :-( & får veta att bloggjäveln har krånglat så nästan alla inlägg som jag gjort 2012 har försvunnit eller inte äns publicerat!! Så nu måste jag försöka fixa det också *suck* -.- får ta tag i det när j...

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2012 19:45

Av Helen Skogsberg - 28 oktober 2012 21:45

Vart hem bjudna på mat hos mamma & Tommy idag :3 TrevligtTrevligt<3 Så har tillbringat största delen av dagen där hemma :)  Nu är det dags att skalla kudden, har ont i huvet så tänkte försöka sova bort det :P   xoxo ...

..

Av Helen Skogsberg - 26 oktober 2012 22:37

Så här såg det ut imorse :)

Ovido - Quiz & Flashcards