ursellenhellen

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Morron!

Av Helen Skogsberg - 24 juni 2012 08:30

Sjukt trött! Men om typ 2 timmar ska jag till jobbet, så det är bara att bita ihop, dricka kaffe & duscha som gäller :P Hoppas att det är lugnt på jobbet idag & att det kommer gå bra att ringa fast att det är söndagen efter midsommarhelgen..

Justja! Vi fick ett tält i fredags, så nu i sommar ska vi försöka hinna med att åka ut & tälta lite också, gud så mysigt!!

Aja, duscha va det ja..


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Skogsberg - 4 februari 2013 11:33

Men kul! Vaknade & kändes som jag blivit överkörd :-( & får veta att bloggjäveln har krånglat så nästan alla inlägg som jag gjort 2012 har försvunnit eller inte äns publicerat!! Så nu måste jag försöka fixa det också *suck* -.- får ta tag i det när j...

Av Helen Skogsberg - 31 oktober 2012 19:45

Av Helen Skogsberg - 28 oktober 2012 21:45

Vart hem bjudna på mat hos mamma & Tommy idag :3 TrevligtTrevligt<3 Så har tillbringat största delen av dagen där hemma :)  Nu är det dags att skalla kudden, har ont i huvet så tänkte försöka sova bort det :P   xoxo ...

..

Av Helen Skogsberg - 26 oktober 2012 22:37

Så här såg det ut imorse :)

Ovido - Quiz & Flashcards